FAQ

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

Czy można zamówić u Państwa jedną sztukę, dla jednej osoby?

 

Oczywiście, zajmujemy się sprzedażą ubrań w takim samym stopniu dla grup jak i klientów indywidualnych i nie ma żadnych wymagań co do ilości zamawianych ilości.

 

Skąd pochodzą Państwa ubrania?

 

Odzież jest naszym własnym produktem, naszej marki. Wszystko co szyjemy, szyjemy pod naszą własną marką, produkty są szyte w naszej pracowni, korzystamy tylko z Polskich materiałów od Polskich producentów, którzy gwarantują najwyższą jakość materiału.

 

Dlaczego nie wysyłacie ubrań „ od razu” tylko trzeba czekać kilka dni?

 

Dłuższy czas oczekiwania na zamówiony produkt, wynika z tego, że każdą zamówioną przez Państwa rzecz musimy w pierwszej kolejności uszyć, a potem przygotować do wysyłki.  Więc nigdy to nie jest tak szybko jak w innych sklepach, gdzie firmy sprzedające odzież, mają ją na magazynach i wysłanie jej, to tylko kwestia spakowania.

 

Dlaczego jak w wakacje kupowałam 2 pary spodni , to były na następny dzień u mnie, a kupując w Grudniu, czekałam , aż 6 dni?

 

Ma to związek z tym co pisaliśmy wyżej.  Jeśli jest „mniejszy ruch”, nie ma tak dużo zamówień, to jesteśmy w stanie realizować od razu, natomiast jeśli w jednym dniu są składane kilkadziesiąt zamówień, to naturalną rzeczą jest, że fizycznie nie jesteśmy w stanie tego uszyć. I w regulaminie jest taka informacja, że może być sytuacja, że otrzymają Państwo produkt po upływie czasu, który widnieje na stronie.

 

Czy ilość zamówionych rzeczy, wpływa na czas realizacji?

 

Oczywiście,  bo każdą rzecz musimy osobno uszyć.

 

Ile mogę otrzymać rabatu jeśli zamówię 100 sztuk bluz?

 

Nie udzielamy rabatów w ogóle . W przypadku zamówienia 100 sztuk bluz, My musimy ją 100 razy skroić i 100 sztuk uszyć. 

 

Czy mogę wykonać swój projekt u Państwa, swój nadruk, swoją kolorystykę i swój wzór?

 

Oczywiście.  Indywidualne zamówienia omawiamy mailowo,  i przed samą realizacją, dostają Państwo wizualizacje grafiki, nadruku, koloru, projektu; jak dany projekt będzie w przybliżeniu wyglądał.

 

Podoba mi się od Państwa koszulka z nadrukiem, ale chciałabym by był napis mojej grupy zamiast Państwa, czy jest taka możliwość?  I ile taka zmiana kosztuje?

 

Oczywiście jest taka możliwość,  nie ma żadnych przeciwwskazań. Jeśli zmiana dotyczy tylko nazwy, napisu.  To cena się nie zmieni.

 

Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę ?

 

Tak

 

Dlaczego nie ma możliwości zamówienia za pobraniem?

 

Jako, że dość często zdarza się, że klient nie odbiera paczki,  pod koniec roku 2018 zrezygnowaliśmy z tej płatności.

 

Czy z racji tego, że szyją Państwo zamówione ubrania, czy można zwrócić lub wymienić zamówione rzeczy.

 

Oczywiście. Na zwrot lub wymianę mają Państwo regulaminowe 14 dni. Nie dotyczy to produktów spersonalizowanych.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl